Zlatá invaze na ostrém startu.

Napište co se vám nelíbí či líbí, co navrhujete, co je třeba vyřešit či opravit
Uživatelský avatar
Qaek
Příspěvky: 57
Registrován: stř dub 18, 2018 5:17 pm

úte črc 17, 2018 12:14 pm

Jak všichni víme, invaze na s9 byla problémem. Vzhledem k rozdělení serveru na sub-servery bylo monster až příliš a vytratila se tak jedinečnost vylootovaných itemů. A tohle je třeba vyřešit. Podle posledního updatu bude spawnutý vždy jen 1 zlatý z každého druhu, co dropuje BOKy+4 a +5. A tu přichází problém.

Za předpokladu, že server nebude rozdělen na subservery, získá člověk za invazi jen 3x BOK+4, 2xBOK+5 (+3x z GDD). To mi na čísla přijde docela směšné (zejména tedy BOK+4, BOK+5 je v pohodě).

Navrhuji proto následující řešení:

Expení na serveru se rozdělí na několik globálních fází (vztaženo pouze na invazi).
0-10rr
10-20rr
21-30rr
31-40rr
41-50rr
51rr+ - tato fáze je offtopic a týkala by se bossů. Třeba promyslet :)

Během první fáze (tedy 0-10rr) se budou spawnovat pouze mobové na BOK+1+2+3 a to v nízkém počtu. Tj. každý 1x včetně Vodníků, tantalů, crustů a draků. Moby na BOK+4+5 se spawnovat vůbec nebudou.

Jakmile první hráč dosáhne 11rr, nastane druhá fáze. Během této fáze se ke stávajícím zlatým přidá vždy 1 zlatý navíc. Tudíž budeme mít 2 vodníky, 2 tantaly, 2 crusty a 2 draky (+2x zlaté na BOK+1+2)

V momentě, kdy první hráč dosáhne 21rr, přidá se ke zlatým POUZE 1x Golem. Do trhu se tedy pomalu začnou dostávat věci z BOKu+4 (velmi pomalu)

Ve čtvrté fázi (tj. 31-40rr) se ke spawnu přidá 1x Twintail, 1x Satyros (+ bych popřemýšlel o navýšení počtu golemů a zlatých draků o 1. Je třeba si uvědomit, že po třetí fázi bude v trhu stále velmi málo věcí z BOKu+4 a poptávka po nich bude stále velká a tudíž i motivace expit bude velká. Zároveň 30rr znamená cca měsíc herního času. Tudíž i po měsíci hraní bude trh stále velmi chudý)

Předposlední fáze bude klíčová, neboť až v tento moment se ke spawnu přidá GDD, GIK a Napin a taktéž 1x Satyros (Twin tail bych nepřidával, protože KC je velmi malá mapa a prohledat ji trvá chvíli. Netřeba mít dalšího moba na bok+4. Zároveň je třeba tuto fázi otestovat tak, aby na 41rr bylo GDD challenge a ty 3 BOKy+5 (+ bych do dropu přidal 1 BOK+4 na místo BOKu+5) si člověk opravdu zasloužil. GIK a Napin by se spawnoval pouze 1x a jejich počet bych už v pozdější fázi hry nenavyšoval.

Ve výsledku člověk bude moct získat za invazi 6xBOK+4 a 4x(5x) BOK+5. Ale až poté, co top hráč dosáhne 41rr.

Co se času invazí týče, tak bych ji dal 4x do dne a to v následujících časech:
08:00 - invaze pro nepracující a lidi s volnou pracovní dobou
16:00 - invaze pro pracující (tím nemyslím, že student se nemůže připojit. Spíš mi jde o to, aby měla každá věková kategorie šanci si nalovit)
20:00 - invaze pro pracující
02:00 - invaze pro hardcore hráče.

Tento systém fází se samozřejmě nemusí týkat pouze zlaté invaze, ale lze do něj zahrnout veškerý herní content. Tj. odemykaní nových lokací, bossů, questů, atd. Kreativitě se meze nekladou.

Uživatelský avatar
Ajko
GM
Příspěvky: 70
Registrován: sob dub 07, 2018 11:30 pm

úte črc 17, 2018 12:54 pm

Ahoj Qaek,
Qaek píše:
úte črc 17, 2018 12:14 pm
Expení na serveru se rozdělí na několik globálních fází (vztaženo pouze na invazi).
0-10rr
10-20rr
21-30rr
31-40rr
41-50rr
51rr+ - tato fáze je offtopic a týkala by se bossů. Třeba promyslet

Během první fáze (tedy 0-10rr) se budou spawnovat pouze mobové na BOK+1+2+3 a to v nízkém počtu. Tj. každý 1x včetně Vodníků, tantalů, crustů a draků. Moby na BOK+4+5 se spawnovat vůbec nebudou.

Jakmile první hráč dosáhne 11rr, nastane druhá fáze. Během této fáze se ke stávajícím zlatým přidá vždy 1 zlatý navíc. Tudíž budeme mít 2 vodníky, 2 tantaly, 2 crusty a 2 draky (+2x zlaté na BOK+1+2)

V momentě, kdy první hráč dosáhne 21rr, přidá se ke zlatým POUZE 1x Golem. Do trhu se tedy pomalu začnou dostávat věci z BOKu+4 (velmi pomalu)

Ve čtvrté fázi (tj. 31-40rr) se ke spawnu přidá 1x Twintail, 1x Satyros (+ bych popřemýšlel o navýšení počtu golemů a zlatých draků o 1. Je třeba si uvědomit, že po třetí fázi bude v trhu stále velmi málo věcí z BOKu+4 a poptávka po nich bude stále velká a tudíž i motivace expit bude velká. Zároveň 30rr znamená cca měsíc herního času. Tudíž i po měsíci hraní bude trh stále velmi chudý)

Předposlední fáze bude klíčová, neboť až v tento moment se ke spawnu přidá GDD, GIK a Napin a taktéž 1x Satyros (Twin tail bych nepřidával, protože KC je velmi malá mapa a prohledat ji trvá chvíli. Netřeba mít dalšího moba na bok+4. Zároveň je třeba tuto fázi otestovat tak, aby na 41rr bylo GDD challenge a ty 3 BOKy+5 (+ bych do dropu přidal 1 BOK+4 na místo BOKu+5) si člověk opravdu zasloužil. GIK a Napin by se spawnoval pouze 1x a jejich počet bych už v pozdější fázi hry nenavyšoval.
to, co píšeš má určitým způsobem smysl. Je ale třeba přijmout fakt, že se opět vracíme k umělému ovlivňování hry. Proč? Pokud chci hrát RP a nechci jen kempit, mám dobrou partu a jdu lovit, huntit...... Obětuji expy, abych se hodinu trápil se zlatou příšerou a vybojoval zasloužený exe item. Hurá! padla kravina s manou..... No a co? Je to hra, zábava.... Je to právě o tom, nedělat ze hry stereotypní záležitost, ale zdolávat a trápit se věcmi, které nedáme za pár vteřin.

Qaek píše:
úte črc 17, 2018 12:14 pm
Ve výsledku člověk bude moct získat za invazi 6xBOK+4 a 4x(5x) BOK+5. Ale až poté, co top hráč dosáhne 41rr.
Pokud se budeme bavit o BoK+4 a výš, tak ty mají být po jedné příšeře na invazy. Invaze je po 4h, takže 6x bok.
6x BoK na 100 lidí, na 7 charů..... různé druhy, různé opty. Co je špatně?

Qaek píše:
úte črc 17, 2018 12:14 pm
Co se času invazí týče, tak bych ji dal 4x do dne a to v následujících časech:
08:00 - invaze pro nepracující a lidi s volnou pracovní dobou
16:00 - invaze pro pracující (tím nemyslím, že student se nemůže připojit. Spíš mi jde o to, aby měla každá věková kategorie šanci si nalovit)
20:00 - invaze pro pracující
02:00 - invaze pro hardcore hráče.

Napsal si to sice hezky pro nepracující a pro pracujícím jenže..... Tímto zase manipuluješ s časem a upravuješ to tak, jak si myslíš že někdo bude, nebo nebude mít čas. Pokud se to nastaví tak, jak je to v plánu a to po 4h, je to rovnoměrně a spravedlivě nastaveny pro všechno hráče. Ať už pracuješ, nepracuješ, nebo studuješ.


Každopádně děkujeme za návrh, je vidět že se o to zajímáš a patří ti velké díky. Toto je jen můj názor, třeba někdo z adminů to bude vidět jinak.

Uživatelský avatar
Qaek
Příspěvky: 57
Registrován: stř dub 18, 2018 5:17 pm

úte črc 17, 2018 1:19 pm

Ajko píše:
úte črc 17, 2018 12:54 pm

to, co píšeš má určitým způsobem smysl. Je ale třeba přijmout fakt, že se opět vracíme k umělému ovlivňování hry. Proč? Pokud chci hrát RP a nechci jen kempit, mám dobrou partu a jdu lovit, huntit...... Obětuji expy, abych se hodinu trápil se zlatou příšerou a vybojoval zasloužený exe item. Hurá! padla kravina s manou..... No a co? Je to hra, zábava.... Je to právě o tom, nedělat ze hry stereotypní záležitost, ale zdolávat a trápit se věcmi, které nedáme za pár vteřin.
Tu jde spíš o to, že se chci vyvarovat tomu, aby na 20-30rr byl server plný boků+4+5, což se vlastně stalo na S9. Tento systém uměle navodí postupný přísun itemů a ne naráz, jak tomu bylo na S9. Tam se opravdu stalo, že během týdnů měl každej plnou prdel top itemů a hráči už pak věci ani nesbírali. Bylo nemožné cokoliv koupit, protože i když to někdo dropnul, tak to hned hodil shop.

I já mám rád huntění a právě proto i tu bude ten challenge a to je ten golem. Já předpokládám, že když by se server nastavil správně, tak ten golem nebude papír a dobrou půl hodinu ti prostě zabere.
Ajko píše:
úte črc 17, 2018 12:54 pm
Pokud se budeme bavit o BoK+4 a výš, tak ty mají být po jedné příšeře na invazy. Invaze je po 4h, takže 6x bok.
6x BoK na 100 lidí, na 7 charů..... různé druhy, různé opty. Co je špatně?
jde o počet. Máš šanci získat víc BOKů+5 než +4. A to je špatně. Drop z BOKu+5 by měl být mnohem vzácnější. Zároveň moc nesouhlasím s tím, že v mapě, která je velká jako kráva je prostě jeden zlatej. Proto jsem to rozdělil na ty fáze, kdy nejdřív máš jednoho zlatýho a pak se přidá druhý. Můj systém zároveň nepočítá s 6ti invazemi během dne, ale pouze se 4mi. To je sice na počet boků relativně podobné, ale troufám si tvrdit, že v mém případě zábavnější, protože hledat jednoho zlatého je prostě opruz.

Ajko píše:
úte črc 17, 2018 12:54 pm
Napsal si to sice hezky pro nepracující a pro pracujícím jenže..... Tímto zase manipuluješ s časem a upravuješ to tak, jak si myslíš že někdo bude, nebo nebude mít čas. Pokud se to nastaví tak, jak je to v plánu a to po 4h, je to rovnoměrně a spravedlivě nastaveny pro všechno hráče. Ať už pracuješ, nepracuješ, nebo studuješ.

Je třeba myslet na to, že nejhraješ na ofi serveru s 10,000 hráči, ale na serveru s 50-100 hráči, kde 70% je tvořeno starými veterány, co tu hru hrají celé roky. Na ofi je samozřejmost, že hráči odcházejí a přicházejí. Tady, když ti odejde 10 lidí, tak další 10 nepřijde. Těch 100 lidí je prostě konečná. V ČR je prostě velmi málo hráčů. Takže pokud chceš mít úspěšný server, kde ti ta 100ka zůstane, musíš do určité míry nastavení serveru přizpůsobit. Pokud necháš invazi 6x do dne, tak ty sice budeš mít kotel věcí, protože na to máš čas. Ale pracující člověk půjde jen 2x a tudíž bude vznikat velmi velká nevyváženost. Pokud bude invaze 4x v pečlivě zvolené časy, tak ty, jako nepracující můžeš huntit 4x, ale pracující jen 2x. To ho sice stále znevýhodňuje, ale ne až tak moc. Tu teď nejde ani tak o tebe, ale spíš o ty druhé. Já si dovedu představit, že by mně pěkně štvalo, že můžu jít na invazi jen 1-2x za den zatímco jinej může jít 6x. Taktéž vzhledem k tomu, že ji tolik nechodím, tak nemám takové itemy a tudíž nepracující hardcore hráč mi stejně všechno vyžere. Což může být dost frustrující.

Hlavní problém v momentálním systému je spíš to, že můžeš vyhuntit jen 3x BOK+4 a 5xBOK+5. BOK+5 by měl být vzácnější než +4, ale nebude. Během týdne se stane totéž, co na S9, a to že půlka serveru bude mít equip z boku+5. Kdyby byly počty jinak. Tj. 6x BOK+4 a 4x BOK+5, nebránil bych se. Ten můj systém přináší do hry spíš postupný příval itemů.

Uživatelský avatar
gedeon
Příspěvky: 12
Registrován: pát dub 20, 2018 9:38 am

úte črc 17, 2018 1:32 pm

Qaek píše:
úte črc 17, 2018 1:19 pm
Ajko píše:
úte črc 17, 2018 12:54 pm

to, co píšeš má určitým způsobem smysl. Je ale třeba přijmout fakt, že se opět vracíme k umělému ovlivňování hry. Proč? Pokud chci hrát RP a nechci jen kempit, mám dobrou partu a jdu lovit, huntit...... Obětuji expy, abych se hodinu trápil se zlatou příšerou a vybojoval zasloužený exe item. Hurá! padla kravina s manou..... No a co? Je to hra, zábava.... Je to právě o tom, nedělat ze hry stereotypní záležitost, ale zdolávat a trápit se věcmi, které nedáme za pár vteřin.
Tu jde spíš o to, že se chci vyvarovat tomu, aby na 20-30rr byl server plný boků+4+5, což se vlastně stalo na S9. Tento systém uměle navodí postupný přísun itemů a ne naráz, jak tomu bylo na S9. Tam se opravdu stalo, že během týdnů měl každej plnou prdel top itemů a hráči už pak věci ani nesbírali. Bylo nemožné cokoliv koupit, protože i když to někdo dropnul, tak to hned hodil shop.

I já mám rád huntění a právě proto i tu bude ten challenge a to je ten golem. Já předpokládám, že když by se server nastavil správně, tak ten golem nebude papír a dobrou půl hodinu ti prostě zabere.
Ajko píše:
úte črc 17, 2018 12:54 pm
Pokud se budeme bavit o BoK+4 a výš, tak ty mají být po jedné příšeře na invazy. Invaze je po 4h, takže 6x bok.
6x BoK na 100 lidí, na 7 charů..... různé druhy, různé opty. Co je špatně?
jde o počet. Máš šanci získat víc BOKů+5 než +4. A to je špatně. Drop z BOKu+5 by měl být mnohem vzácnější. Zároveň moc nesouhlasím s tím, že v mapě, která je velká jako kráva je prostě jeden zlatej. Proto jsem to rozdělil na ty fáze, kdy nejdřív máš jednoho zlatýho a pak se přidá druhý. Můj systém zároveň nepočítá s 6ti invazemi během dne, ale pouze se 4mi. To je sice na počet boků relativně podobné, ale troufám si tvrdit, že v mém případě zábavnější, protože hledat jednoho zlatého je prostě opruz.

Ajko píše:
úte črc 17, 2018 12:54 pm
Napsal si to sice hezky pro nepracující a pro pracujícím jenže..... Tímto zase manipuluješ s časem a upravuješ to tak, jak si myslíš že někdo bude, nebo nebude mít čas. Pokud se to nastaví tak, jak je to v plánu a to po 4h, je to rovnoměrně a spravedlivě nastaveny pro všechno hráče. Ať už pracuješ, nepracuješ, nebo studuješ.

Je třeba myslet na to, že nejhraješ na ofi serveru s 10,000 hráči, ale na serveru s 50-100 hráči, kde 70% je tvořeno starými veterány, co tu hru hrají celé roky. Na ofi je samozřejmost, že hráči odcházejí a přicházejí. Tady, když ti odejde 10 lidí, tak další 10 nepřijde. Těch 100 lidí je prostě konečná. V ČR je prostě velmi málo hráčů. Takže pokud chceš mít úspěšný server, kde ti ta 100ka zůstane, musíš do určité míry nastavení serveru přizpůsobit. Pokud necháš invazi 6x do dne, tak ty sice budeš mít kotel věcí, protože na to máš čas. Ale pracující člověk půjde jen 2x a tudíž bude vznikat velmi velká nevyváženost. Pokud bude invaze 4x v pečlivě zvolené časy, tak ty, jako nepracující můžeš huntit 4x, ale pracující jen 2x. To ho sice stále znevýhodňuje, ale ne až tak moc. Tu teď nejde ani tak o tebe, ale spíš o ty druhé. Já si dovedu představit, že by mně pěkně štvalo, že můžu jít na invazi jen 1-2x za den zatímco jinej může jít 6x. Taktéž vzhledem k tomu, že ji tolik nechodím, tak nemám takové itemy a tudíž nepracující hardcore hráč mi stejně všechno vyžere. Což může být dost frustrující.

Hlavní problém v momentálním systému je spíš to, že můžeš vyhuntit jen 3x BOK+4 a 5xBOK+5. BOK+5 by měl být vzácnější než +4, ale nebude. Během týdne se stane totéž, co na S9, a to že půlka serveru bude mít equip z boku+5. Kdyby byly počty jinak. Tj. 6x BOK+4 a 4x BOK+5, nebránil bych se. Ten můj systém přináší do hry spíš postupný příval itemů.
Tak nevím, ale třeba já osobně bych mohl jít lovit jen ve 20, podle tooh co navrhujes, a to znamená 1x. Dělám od 6 -18, takže nejaký hunt ve 2 rano? to už dávno spím. A určitě nejsem sám kdo to tak vidí. Z 1ny invaze bych mel v lepsim pripade 1x bok, kdyz bude velký štěstí, zatím co jiný který do práce nemusí/pracuje z domu/studen co se hodi marod.... nahuntí jak boky, tak hadam i body do Xshopu, a já budu trestany za to ze delam 12tky. Popravdě, na co teda hunt zlatych? Zakempim, podropuju neexce a budu nosit neexce. Za měsíc budu tam kde jsem byl, přestane me to bavit a pujdu jinam, nebo na jinou hru.

Uživatelský avatar
Qaek
Příspěvky: 57
Registrován: stř dub 18, 2018 5:17 pm

úte črc 17, 2018 1:39 pm

To je v pohodě Gedeone. Když děláš 12ky, pracuješ třeba od 8 do 8. Takže dom přijdeš utahanej, půjdeš brzo spát a ve výsledku stihneš jednu invu tak jako tak :D

Uživatelský avatar
Ajko
GM
Příspěvky: 70
Registrován: sob dub 07, 2018 11:30 pm

úte črc 17, 2018 1:50 pm

Qaek píše:
úte črc 17, 2018 1:19 pm
Je třeba myslet na to, že nejhraješ na ofi serveru s 10,000 hráči, ale na serveru s 50-100 hráči, kde 70% je tvořeno starými veterány, co tu hru hrají celé roky. Na ofi je samozřejmost, že hráči odcházejí a přicházejí. Tady, když ti odejde 10 lidí, tak další 10 nepřijde. Těch 100 lidí je prostě konečná. V ČR je prostě velmi málo hráčů. Takže pokud chceš mít úspěšný server, kde ti ta 100ka zůstane, musíš do určité míry nastavení serveru přizpůsobit. Pokud necháš invazi 6x do dne, tak ty sice budeš mít kotel věcí, protože na to máš čas. Ale pracující člověk půjde jen 2x a tudíž bude vznikat velmi velká nevyváženost. Pokud bude invaze 4x v pečlivě zvolené časy, tak ty, jako nepracující můžeš huntit 4x, ale pracující jen 2x. To ho sice stále znevýhodňuje, ale ne až tak moc. Tu teď nejde ani tak o tebe, ale spíš o ty druhé. Já si dovedu představit, že by mně pěkně štvalo, že můžu jít na invazi jen 1-2x za den zatímco jinej může jít 6x. Taktéž vzhledem k tomu, že ji tolik nechodím, tak nemám takové itemy a tudíž nepracující hardcore hráč mi stejně všechno vyžere. Což může být dost frustrující.

Proč to celé vztahuješ na mě? Já jsem jeden hráč ze sta dalších, jako každý jiný. Nic víc. A věř mi, že ať tu hrát budu, nebo ne, tak nikdo nebude chodit na invaze všechny..... Nemůžeš to být 24/7. Právě že dojdeš tehdy, kdy máš čas. Proto je to rovnoměrně přizpůsobené, aby měli všichni stejnou šanci a ne jenom ti, kteří můžou přes den.
Tenhle systém po 4h a 1 zlatá mobka z řad vyšších boků bude mít za následek to, že pokud chceš kempit, bohužel toho budeš mít méně. Pokud si chceš zalovit a mít více věcí, musíš chodit častěji a ne jenom 2x za den a nabrat na invazi kotel. Tím, že jich bude méně a vícekrát dáváme i možnost většího random kilu. Větší šance na prostřídání v huntu. Kdo najde, je jeho. Lepší mít šanci několikrát, než jen 2x.

Ajko píše:
úte črc 17, 2018 12:54 pm
Tu jde spíš o to, že se chci vyvarovat tomu, aby na 20-30rr byl server plný boků+4+5, což se vlastně stalo na S9. Tento systém uměle navodí postupný přísun itemů a ne naráz, jak tomu bylo na S9. Tam se opravdu stalo, že během týdnů měl každej plnou prdel top itemů a hráči už pak věci ani nesbírali. Bylo nemožné cokoliv koupit, protože i když to někdo dropnul, tak to hned hodil shop.
Já si S9 prošel celou. Od startu až po end game za moji postavu. Pokud na mém 20. - 30. resetu bylo plno boků +4 a +5, tak sem hrál asi jinde. Plno boků bylo až tehdy, kdy se udělaly 3 servery a více jak půlka hráčů začala dávat všechny zlaté - 3x všeho a moc. Pád serveru znamenal respawn bossů a chodilo se pořád dokola a dokola. Takže exe itemy z boků přestaly mít cenu, když byl Selupan zabít 20x denně po 2-4 itemech.

Dle mého skromného názoru by se ekonomika zachránila i přes otevřené 3 servery tím, že by se nedalo excelovat neex věci. Tudíž by hráči byli nuceni dávat excelentní itemy na +15, což by logicky hořelo, takže by museli kupovat další a další. Tudíž by se dala ekonomika do pohybu a začalo by se znovu kupovat a prodávat. Vytvořilo by se tzv equilibrium - rovnováha

Uživatelský avatar
Ajko
GM
Příspěvky: 70
Registrován: sob dub 07, 2018 11:30 pm

úte črc 17, 2018 1:53 pm

Qaek píše:
úte črc 17, 2018 1:39 pm
To je v pohodě Gedeone. Když děláš 12ky, pracuješ třeba od 8 do 8. Takže dom přijdeš utahanej, půjdeš brzo spát a ve výsledku stihneš jednu invu tak jako tak :D
Když bude 6 invazí po 4h, má Gedeon větší manipulační prostor mezi časem na invazi. Ne, jen převážně přes den od 8mi ráno. Ale pravidelně po 4h od 00:00, 04:00, 08:00, 12:00, 16:00 20:00 a zase 00:00.

Uživatelský avatar
Qaek
Příspěvky: 57
Registrován: stř dub 18, 2018 5:17 pm

úte črc 17, 2018 2:19 pm

Ajko píše:
úte črc 17, 2018 1:53 pm
Qaek píše:
úte črc 17, 2018 1:39 pm
To je v pohodě Gedeone. Když děláš 12ky, pracuješ třeba od 8 do 8. Takže dom přijdeš utahanej, půjdeš brzo spát a ve výsledku stihneš jednu invu tak jako tak :D
Když bude 6 invazí po 4h, má Gedeon větší manipulační prostor mezi časem na invazi. Ne, jen převážně přes den od 8mi ráno. Ale pravidelně po 4h od 00:00, 04:00, 08:00, 12:00, 16:00 20:00 a zase 00:00.
jj...zejména, pokud pracuje 12 hodin :D Pokud pracuje od 6.30 do 18:30, půjde invu jen v 8. Pokud pracuje od 8:00 do 20:00, půjde jen o půlnoci a to bůhví jestli :D

Uživatelský avatar
Rheia
GM
Příspěvky: 9
Registrován: pon bře 05, 2018 3:17 pm

úte črc 17, 2018 3:13 pm

Ahoj Qaek,

pečlivě jsem si přečetla tvůj návrh a mám potřebu se k tomu vyjádřit, takže:

Ano, invaze na S9 byla problémem, ale jen kvůli rozdělení serveru na subservery. Zlatých bylo opravdu moc a na invaze chodili stále ti samí hráči, kteří obešli invazi na všech třech serverech, pak měli hromady věcí, tudíž i ren a už neměli proč ty věci prodávat. Vybrali si jen to co potřebovali a zbytek letěl do shopu.

Subservery už teď nebudou a tím, že bude invaze co 4 hodiny bude mít více hráčů možnost se invazí účastnit. To je právě výhoda pro ty, co u hry nemůžou sedět 24 hodin denně, 7 dní v týdnu - uvědom si, že každý může mít jinou pracovní dobu, proto rovnoměrné rozložení invazí bude asi nejlepší varianta.

Rozdělování hry na fáze ... myslíš to dobře, ale přijde mi to zbytečné. Když budou Zlatí dobře nastavení, tak je stejně nedáš dříve než máš... A pokud se s ním chce parta hráčů třeba půl hodiny trápit a nervovat, tak si ten item zaslouží :)

Co se týče "hardcore hráčů" ti byli a budou vždycky na všech serverech a je to něco co stejně neovlivníš ať uděláš co uděláš...

Podle mě věcí až tak moc nebude, vem si kolik je charů a kolik je itemů ... a to nemluvím o nenažraném goblinovi :roll:
Život není o čekání na to, až přejde bouřka. Lepší je se naučit tančit v dešti.

Uživatelský avatar
Qaek
Příspěvky: 57
Registrován: stř dub 18, 2018 5:17 pm

stř črc 18, 2018 4:28 pm

Rheia píše:
úte črc 17, 2018 3:13 pm

Co se týče "hardcore hráčů" ti byli a budou vždycky na všech serverech a je to něco co stejně neovlivníš ať uděláš co uděláš...
Já spíš chtěl dát hardcore hráčům výhodu :)

Osobně nemůžu souhlasit s invazemi, kde je 1 zlaté monstrum. Z hlediska gameplaye je to prostě nesmysl. Stačí si představit, jak velká je Aida nebo Kanturu 1+2+3 a fakt, že se tam pohybuje jen jeden jediný zlatý.

Každopádně je to na vás. Ten můj systém řešil problém víc kreativně a to tak, aby byl nejen zachován kvalitní gameplay a člověk nehledal jehlu v kupce sena (což 1 zlatý v mapě je), ale zároveň aby nedošlo k tomu, že má každý vše velmi brzy :)

Odpovědět
  • Informace
  • Kdo je online

    Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti